סולחה פורטל גישור ישראלי
  • ראשי
  • מדריכי גישור
    • גישור גירושין- המדריך המלא
    • גישור עסקי – המדריך המלא
    • גישור משפחתי המדריך המלא
    • גישור ירושה- המדריך המלא
    • גישור בצרכנות המדריך המלא
    • גישור בעבודה – המדריך המלא
    • גישור בינלאומי – המדריך המלא
    • גישור פנים ארגוני – המדריך המלא
    • גישור בהתחדשות עירונית – המדריך המלא
    • גישור בין שכנים – המדריך המלא
  • צור קשר
  • ראשי
  • מדריכי גישור
    • גישור גירושין- המדריך המלא
    • גישור עסקי – המדריך המלא
    • גישור משפחתי המדריך המלא
    • גישור ירושה- המדריך המלא
    • גישור בצרכנות המדריך המלא
    • גישור בעבודה – המדריך המלא
    • גישור בינלאומי – המדריך המלא
    • גישור פנים ארגוני – המדריך המלא
    • גישור בהתחדשות עירונית – המדריך המלא
    • גישור בין שכנים – המדריך המלא
  • צור קשר

לא נמצאו פוסטים.

סולחה פורטל גישור ישראלי
  • ראשי
  • מדריכי גישור
    • גישור גירושין- המדריך המלא
    • גישור עסקי – המדריך המלא
    • גישור משפחתי המדריך המלא
    • גישור ירושה- המדריך המלא
    • גישור בצרכנות המדריך המלא
    • גישור בעבודה – המדריך המלא
    • גישור בינלאומי – המדריך המלא
    • גישור פנים ארגוני – המדריך המלא
    • גישור בהתחדשות עירונית – המדריך המלא
    • גישור בין שכנים – המדריך המלא
  • צור קשר
  • ראשי
  • מדריכי גישור
    • גישור גירושין- המדריך המלא
    • גישור עסקי – המדריך המלא
    • גישור משפחתי המדריך המלא
    • גישור ירושה- המדריך המלא
    • גישור בצרכנות המדריך המלא
    • גישור בעבודה – המדריך המלא
    • גישור בינלאומי – המדריך המלא
    • גישור פנים ארגוני – המדריך המלא
    • גישור בהתחדשות עירונית – המדריך המלא
    • גישור בין שכנים – המדריך המלא
  • צור קשר
ראשי » גישור בענף הביטוח- הזדמנות למערכת יחסים מסוג זוכה/זוכה

גישור בענף הביטוח- הזדמנות למערכת יחסים מסוג זוכה/זוכה

יניב שוורצמן 18/06/2014 14:46 סגור לתגובות על גישור בענף הביטוח- הזדמנות למערכת יחסים מסוג זוכה/זוכה

 

גישור בענף הביטוח- הזדמנות למערכת יחסים מסוג זוכה/זוכה (WIN-WIN situation)

מאת: ירון גרינברג, מנהל תיק לקוחות ב"שקל" סוכנות לביטוח, אוגוסט 2003

הגישור מהו? מערכת המשפט בישראל משקיעה מאמצים רבים במטרה לשפר את שירותיה לציבור הרחב. טכניקות חלופיות ליישוב סכסוכים מחוץ לכותלי בית המשפט, זוכות להתעניינות,ולחיזוק והתפתחות כתוצאה מחולשת מערכת בתי המשפט להתמודד עם מספרם ההולך וגדל של סכסוכים משפטיים. בעלי ריב, אשר מיישבים המחלוקת ביניהם שלא באמצעות בית המשפט חוסכים בכך זמן, עלויות כספיות גבוהות ואף נמנעים מכללי דיון נוקשים וסבוכים. בין ההליכים האלטרנטיביים ליישוב סכסוכים, ניתן למנות את הליך הבוררות בו הכוח להכריע בסכסוך מצוי בידי צד שלישי וכן את הליך המשא ומתן, אשר אינו מערב צד שלישי כלל. בין שני קצוות אלו מצוי הליך הגישור. "גישור הוא הליך רצוני, שבו צדדים למו"מ לקראת כריתת חוזה או ליישוב סכסוך נפגשים עם צד שלישי, המגשר, וזה מסייע בידם ליישב את המחלוקת בדרך של הסכמה מבלי שיש בידו סמכות להכריע בה." (סטי, 2000 ). בחדר גישור טיפוסי ,יושבים הצדדים עם המגשר המסביר להם את מהות ההליך, אופיו ושונותו מול כל הליך אחר. לאחר מכן מספר כל צד את סיפור המקרה מנקודת ראותו ,תוך שמירה על כללי נימוס ותרבות דיון. המגשר מקשיב אמפתית כשתשומת לבו נתונה להבנת הצדדים רגשית ואינטלקטואלית כאחת. לאחר שסיכם בפני כל צד את שאמר, יכול המגשר לשבת עם כל צד בנפרד מתוך כוונה לחשוף את האינטרסים העומדים מאחורי עמדות הצדדים. זיהוי האינטרסים המשותפים מאפשר חתירה להסכם מתוך שיתוף פעולה, אכפתיות ויצירתיות. יישוב המחלוקת בדרך זו מאפשר לצדדים למקסם תועלותיהם ולתרום להמשך מערכת היחסים ביניהם. הליך הגישור הינו סודי והמתנהל בו חסוי. הצדדים מנועים מלהשתמש במידע שהגיע אליהם תוך כדי הליך הגישור לצורך ניהול התביעה המשפטית, במידה ויחליטו להפסיק הגישור ולפנות לבית המשפט. במהלך הגישור לא נרשם פרוטוקול וכן לא ניתן להזמין את המגשר להעיד בביהמ"ש על שנאמר בהליך. מעמדו המשפטי של הגישור הגישור מוסדר בסעיף 79ג לחוק בתי המשפט (נוסח משולב) התשמ"ד- 1984 ובתקנות בתי המשפט (פישור) התשל"ג-1993 . תקנות בתי המשפט (מינוי מפשר) התשנ"ו-1996 מסדירות דרך מינויו של מגשר על-ידי בית המשפט. בית המשפט מוסמך לתת להסכם שהושג בגישור תוקף של פסק-דין. הגישור בענף הביטוח בבסיס ההתקשרות בין חברת הביטוח ללקוח עומד רצונו של המבוטח לרכוש מוצרי ביטוח אשר יעניקו לו שקט נפשי ובטחון כלכלי לעת סגריר. חברת הביטוח שואפת להכביר את מספר מבוטחיה הרוכשים ממגוון מוצריה . חובות וזכויות המבוטח נקבעות בתנאי פוליסת הביטוח. להגדרות ולסייגים נפקות משפטית ולפיהם מחושבים הסיכון הביטוחי, והפרמיה הנגבית בגינו. בהתרחש מקרה הביטוח המבטח זכאי לדרוש מהמבוטח להוכיח את המקרה שארע . על חברת הביטוח מוטלת החובה לברר את חבותה לשלם תגמולי הביטוח בהתאם להתחייבויות במסגרת הפוליסה.לעתים , במסגרת תהליך הבירור, טוען הגוף המבטח כי אין למבוטח זכות לקבל את תגמולי הביטוח בשל פרשנות משפטית לתנאי הפוליסה, או בשל כך שהאירוע שהתרחש, לא עונה על הגדרת "מקרה הביטוח" כפי שהוגדרה בפוליסה. המבוטח חש כי חברת הביטוח מתחמקת מחבותה לשלם את תגמולי הביטוח, והצדדים מוצאים עצמם נצים בביהמ"ש. בתביעה המתנהלת בבוררות או בבית משפט איש אינו יודע מה תהיה התוצאה, ומה תהיה פסיקת השופט או הבורר. שופט הדן בסכסוך מכיר רק את החומר שהובא בפניו. לעתים הוא כבול לסדר הדין ומנוע מלרדת לשורשו של הסכסוך האמיתי שבין הצדדים. פסק דין שניתן ע"י שופט, בדרך כלל יש בו צד מנצח וצד מפסיד (win/lose situation). דפוס זה מגדיר היחסים בין מבטח –מבוטח כמאבק בזירה ,כאשר ההכרעה הינה עפ"י נורמות משפטיות. פנייה להליך הגישור עשויה להוות קרש קפיצה למערכת יחסים המבוססת על אמון שבה לשני הצדדים מחויבות גבוהה לעמדה של מנצח/מנצח (win/win situation). מערכת יחסים כזו, לא תפחית מחשיבות ומממשיות הסוגיות שעליהן ניטש הוויכוח ולא תסלק את הבדלי ההשקפות. יחד עם זאת היא תיצור אנרגיה חיובית,שתתמקד בהבנה יסודית של הסוגיות ובפתרונן בדרך של שיתוף פעולה. תהליך קשירת עסקת הביטוח עם הלקוח כרוך במאמצים ומשאבים רבים, המושקעים מצדה של חברת הביטוח ומצדו של סוכן הביטוח, המתווך בעניין. פניית אחד מהצדדים לעסקה לבית משפט בקרות מקרה הביטוח עשויה להוריד עמל זה לטמיון . ברמה המעשית ניתן להחליט, כי תביעות עד גובה כספי מסוים יופנו להליך גישור. מבחן התוצאה יכול לכלול פרמטרים השוואתיים כמו עלויות ייצוג משפטי מול עלויות גישור, סך תביעות ששולם בכל אפיק, שביעות רצון הצדדים, מידת המשך הקשר בין הלקוח לבין חברת הביטוח ועוד.חברת הביטוח זקוקה ללקוחות מרוצים. התדיינות בבית משפט איננה הדרך לשמור על שביעות רצונם. יתרה מזאת, בין אם תזכה חברת הביטוח בתביעה ובין אם תפסיד, הרי שפרט לאובדן המבוטח מולו ניצבה, צפויים אדוות האירוע להתפשט למעגלים רחוקים יותר של לקוחות בכוח או בפועל . בעידן הנוכחי הצרכנים ערים לא רק לטיב המוצר והתדמית אותה משדר גוף מסוים, אלא גם לערכים בהם הוא דוגל. איכפתיות, תלות הדדית ושיתוף פעולה, הינם ערכים המגולמים בגישור ואשר יגבירו את אמון הציבור בחברות הביטוח. חברת ביטוח שתאמץ יישוב סכסוכים בדרך הגישור, תשפר את תדמיתה, תעמוד ביעד שימור הלקוחות, ותוכל לכונן מערכת יחסים ארוכת טווח עם מבוטחיה. המאמר פורסם ב"שיקול דעת" גליון הביטוח של קבוצת" שקל" –ייעוץ,ביטוח ופיננסים גליון מספר 20 (יוני 2002 ).
  תגובות הגולשים

 

תאריך:  01/08/2003 08:59:03
שם:  בלהה
  :E-Mail

תגובה:
מעניין מאוד
הכתבה מאוד מעניינת, השכלתי מאוד בנושא הגישור.
יופי של כתבה.
יישר כח ובהצלחה.

 

תאריך:  01/08/2003 10:44:41
שם:  רועי
  :E-Mail

תגובה:
גישור- עכשיו זה הרבה יותר ברור
הכתבה כתובה בצורה ברורה ומובנת.
עכשיו אני יודע שבתי משפט הם לא הכתובת היחידה ליישוב סכסוכים.

 

תאריך:  07/08/2003 18:22:43
שם:  חיים נתיב
nativ@netvision.net.il  :E-Mail

תגובה:
הבעייתיות של גישור בתחום הביטוח
שלום,
לדעתי, המאמר שלך חשוב מעצם העלאת נושא ה"גישור בביטוח" לדיון פתוח.
תחום הביטוח הינו תחום רחב וקשה להתייחס בהכללה לכל מרכיביו.להלן מספר בעיות:
הקף ההונאות בתביעות ביטוח בארץ מגיע לכמה מאות מליוני ש"ח בשנה. חברות הביטוח חשדניות, הם יפעילו את כל הכלים העומדים לרשותם (עו"ד, חוקרים וכד') בכדי להדוף את הנוכלים למינהם. חשדנות זו מטבעה שהיא פוגעת בתובעים תמימים.
חברות הביטוח נוהגות לעבוד עם עו"ד רטיינרים, הוספת הוצאה נוספת לצורך גישור, היא בעלת משמעות כלכלית לא פשוטה עבור חברות הביטוח.
בתחומים מסויימים של הביטוח התפתחה פרקטיקה של מו"מ בין עורכי הדין. לדוגמא בתביעות המכונות בז'רגון המקצועי "פח אל פח" חברות הביטוח יסכימו לשלם את ההוצאות הישירות וינהלו מאבק/מו"מ על ההוצאות העקיפות של התובע. מנסיוני במפגשים מסוג זה, כל הההליך לוקח כחצי שעה (עורכי הדין משני הצדדים, ככל שיש להם יותר נסיון יגיעו מהר יותר לתוצאה הכלכלית המאוזנת מבחינתם). לא כולם יסכימו שמדובר בגישור.
חברות הביטוח מגיבות שונה בין תביעה של לקוח שלהם לבין צד שלישי התובע לקוח שלהם.
חברות הביטוח יסכימו להליך של גישור/פישור בתביעות של אחריות מקצועית (רשלנות). בתביעות מסוג זה יכול לפעמים להתעורר ניגוד אינטרסים בין בעל המקצוע שהתרשל ואינו מעוניין שביהמ"ש יקבע באם התרשל, לבין חברת הביטוח שלא תסכים להתפשר על כל מחיר.
חברות הביטוח יסכימו, בנסיבות מסוימות, להתפשר בתביעות על נזקי גוף.
גם בארה"ב ובקנדה שם הגישור מפותח מאד, תחום הביטוח נחשב ל"בעייתי".
להלן מקרה אמיתי שאולי יכול ללמד על הבעייתיות;נהג מכונית א, תבע נהג מכונית ב על שפגע במכוניתו "פח אל פח". נהג ב לא היה מוכן להודות בכך. נהג א הגיש תביעה על סך 1200 ש"ח לביהמ"ש. חברת הביטוח של נהג ב הייתה מוכנה לשלם את הסכום (בגלל השתתפות עצמית של נהג ב, ההוצאה לחברת הביטוח קטנה מאד, ובגלל שהעובדות היו לחובת נהג ב)ולא להיגרר לביהמ"ש (בגלל ההוצאות המיותרות).אך היות ונהג ב לא הודה, לא הייתה לה ברירה. חברת הביטוח שהכירה אותי ממספר גישורים, פנתה אלי וביקשה סיוע הגישור בפתרון הבעיה.
זהו על קצה המזלג, ממה שלמדתי מנסיוני כמגשר בתביעות ביטוח.

בברכה
חיים נתיב

 

תאריך:  13/11/2010 07:18:52
שם:  monclerboutiqueparis
crush@tom.com  :E-Mail

תגובה:
monclerboutiqueparis
moncler boutique paris;moncler boutique paris;moncler boutique paris;
magasin moncler paris;magasin moncler paris;magasin moncler paris;
moncler magasin paris;moncler magasin paris;moncler magasin paris;
moncler collection;moncler collection;moncler collection;
collection moncler;collection moncler;collection moncler;
doudoune moncler soldes;doudoune moncler soldes;doudoune moncler soldes;
rubber grommet;rubber grommet;rubber grommet;
rubber profiles;rubber profiles;rubber profiles;

יניב שוורצמן |להציג את כל הפוסטים של יניב שוורצמן


« פוסט קודם
פוסט הבא »

מאמרים רלוונטים

    איך יודעים שהשותפות נגמרת

    איך יודעים שהשותפות נגמרת

    סכסוך מסחרי – לא השלים את העבודה למרות שקיבל את כל הכסף

    סכסוך מסחרי – לא השלים את העבודה למרות שקיבל את כל הכסף

    עקשן – משכנעים או משחררים?

    עקשן – משכנעים או משחררים?

צרו קשר

זקוק לעצה? נמצא בסכסוך או בריב? רוצה מידע נוסף? תשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    שם:
    טלפון:
    אימייל:
    איזור מגורים (בחר מהרשימה)

    תיאור הסכסוך (בחר מהרשימה)

    פופולארי
    שותפות עסקית לטווח ארוך – למנוע סכסוכים ופירוק

    שותפות עסקית לטווח ארוך – למנוע סכסוכים ופירוק

    יניב שוורצמן 27/07/2020

    שותפויות עסקיות זה דבר מורכב ולמרות זאת . שותפויות עסקיות לטווח ארוך זה דבר נדיר. המגשר, עו״ד יגאל בורוכובסקי מספר

    גישור במקום בית משפט. האם עורכי הדין שינו גישה?

    גישור במקום בית משפט. האם עורכי הדין שינו גישה?

    יניב שוורצמן 26/07/2020

    גישור במקום בית משפט האומנם? לפני כשבועיים יו"ר לשכת עורכי הדין, עוה"ד אבי חימי ויו"ר ועדת יישוב הסכסוכים הארצית (גישורים

    בוגד במערכת זוגית? נתפסת? הנה טיפ קצת אחר על איך להתנהל נכון

    בוגד במערכת זוגית? נתפסת? הנה טיפ קצת אחר על איך להתנהל נכון

    יניב שוורצמן 19/05/2020

    המאמר הוא לא שיפוטי. נושא הבגידה בתוך מערכות יחסים הוא מורכב ואני מרצה עליו רבות, כאשר מצד אחד ברור לכולם

    הסכם גירושין – הדברים הקטנים שיעשו לכם את ההבדל

    הסכם גירושין – הדברים הקטנים שיעשו לכם את ההבדל

    יניב שוורצמן 20/04/2020

    הסכם גירושין משול ליצירת אומנות הנוצרת שלב אחר שלב במשיכת מכחול עדינה ויסודית. הסכם גירושין מהווה סיכום תקופה אך גם פותח

    תוכנית מאבק – איך לבנות מוקד כח חדש

    תוכנית מאבק – איך לבנות מוקד כח חדש

    יניב שוורצמן 20/04/2020

    תוכלו להוריד את קובץ המצורף של תוכנית מאבק. התוכנית פתוחה לשינויים והמלצות. תפיצו, תעבירו, תעירו, תאירו, קחו, תשתמשו בחלק, תשתמשו

    גישור גירושין – האם התהליך מתאים לכולם? ומה ההיתרונות שלו? / דגנית אלישיב

    גישור גירושין – האם התהליך מתאים לכולם? ומה ההיתרונות שלו? / דגנית אלישיב

    יניב שוורצמן 11/04/2020

    גישור גירושין רבות דובר על גישור גירושין, אבל האם התהליך באמת מתאים לכל אחד? מה היתרונות של ההליך, והאם יש בו

    נייר עמדה לשכת עורכי הדין – השלכות משפטיות בזמן קורונה

    נייר עמדה לשכת עורכי הדין – השלכות משפטיות בזמן קורונה

    יניב שוורצמן 08/04/2020

    נייר עמדה – לשכת עורכי הדין – השלכות משפטיות בזמן קורונה לשכת עורכי הדין בנייר עמדה מפורט מאוד שנשלח לשר

    גירושין בימי משבר – חושבים להתגרש בימים אלו? דגנית אלישיב

    גירושין בימי משבר – חושבים להתגרש בימים אלו? דגנית אלישיב

    יניב שוורצמן 29/03/2020

    המצב בארץ גועש, וכולנו בתחושות של אי וודאות וללא כלים להתמודד עם המצב. האירוע הוא אירוע מתגלגל והשאיפה הינה להיות בשליטה

    משפחה בבידוד – לשמור על שפיות משפחתית, יערה הלפרין

    משפחה בבידוד – לשמור על שפיות משפחתית, יערה הלפרין

    יניב שוורצמן 19/03/2020

    וירוס הקורונה הפגיש אותנו עם מצב לא מתוכנן – הילדים לא הולכים לבית הספר, גם חלק מההורים לא הולכים לעבודה,

    הסכם בכל התקשרות עם לקוח או ספק חובה או זכות?

    הסכם בכל התקשרות עם לקוח או ספק חובה או זכות?

    יניב שוורצמן 19/02/2020

    ההאם יש חובה לעשות הסכם או חוזה בכל התקשרות או שלעיתים מספיק סיכום פגישה? בן אביעד, יועץ עסקי נתן לנו

    חינוך לרכילות ולשון הרע – המראה של הילדים שלנו

    חינוך לרכילות ולשון הרע – המראה של הילדים שלנו

    יניב שוורצמן 13/02/2020

    לחצו כאן על מנת להאזין למומחים בתוכנית הסכסוכים ברדיו תל אביב 102FM

    עסקה במקרקעין – נקודות כשל – למה לשים לב

    עסקה במקרקעין – נקודות כשל – למה לשים לב

    יניב שוורצמן 07/02/2020

    לחצו כאן על מנת להאזין למומחים בתוכנית הסכסוכים ברדיו תל אביב 102FM

    לשון הרע ורכילות -האם אני כזה?

    לשון הרע ורכילות -האם אני כזה?

    יניב שוורצמן 06/02/2020

    לחצו כאן על מנת להאזין למומחים בתוכנית הסכסוכים ברדיו תל אביב 102FM

    איום בתביעה – השתקת מנהלי קבוצות

    איום בתביעה – השתקת מנהלי קבוצות

    יניב שוורצמן 31/01/2020

    לחצו כאן על מנת להאזין למומחים בתוכנית הסכסוכים ברדיו תל אביב 102FM

    שותפות עסקית – מה לעשות עם שותף שמזלזל?

    שותפות עסקית – מה לעשות עם שותף שמזלזל?

    יניב שוורצמן 31/01/2020

    לחצו כאן על מנת להאזין למומחים בתוכנית הסכסוכים ברדיו תל אביב 102FM

    ענן התגיות שלנו
    איך פותרים סכסוך אלימות בג"צ המגשרים בוררות בית משפט גדות גט גירושים גירושין גישור גישור בעבודה גישור גירושין גישור חובה גישור משפחתי גישור עסקי גישור פלילי הליך גישור ועדת גדות חיסיון יניב שוורצמן ירושה לבחור מגשר לשכת המגשרים בישראל מגשר מגשר גירושין מגשר מקצועי מגשר עסקי מגשרת מהו"ת מזונות מיהו מגשר מקרה גישור סכסוך סכסוך שותפים עו"ד עו"ד גירושין עו"ד מגשר עו"ד משפחתי עורך דין פירוק שותפות קורסי גישור שכר מגשר תביעה תביעות קטנות תקנות הגישור

      * - שדות חובה

      קטגוריות
      • דעות (84)
      • חדשות הגישור (139)
      • מאמרים נבחרים NRG (114)
      • מדור בינלאומי (7)
      • מדור בית המשפט (47)
      • מדור גירושין (100)
      • מדור חינוך (15)
      • מדור מושבים וקיבוצים (4)
      • מדור מידע מקצועי (254)
      • מדור משפחה (82)
      • מדור נדל"ן (9)
      • מדור עבודה (23)
      • מדור עסקים (108)
      • מדור צרכנות (28)
      • מדור תרבות (14)
      • מומחים (3)
      • קורסי גישור (18)
      כנסים וארועים
      Today
      א
      ב
      ג
      ד
      ה
      ו
      ש
      יום ראשון
      יום שני
      יום שלישי
      יום רביעי
      יום חמישי
      יום שישי
      שבת
      31
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10
      11
      12
      13
      14
      15
      16
      17
      18
      19
      20
      21
      22
      23
      24
      25
      26
      27
      28
      29
      30
      31
      1
      2
      3
      חדש בסולחה
      בקשה ליישוב סכסוך והשינוי שחל בעקבותיה בניהול הליך גירושין

      בקשה ליישוב סכסוך והשינוי שחל בעקבותיה בניהול הליך גירושין

      פרויקט "הגב" – יניב שוורצמן

      פרויקט "הגב" – יניב שוורצמן

      שותפות עסקית לטווח ארוך – למנוע סכסוכים ופירוק

      שותפות עסקית לטווח ארוך – למנוע סכסוכים ופירוק

      בוגד במערכת זוגית? נתפסת? הנה טיפ קצת אחר על איך להתנהל נכון

      בוגד במערכת זוגית? נתפסת? הנה טיפ קצת אחר על איך להתנהל נכון

      הסכם גירושין – הדברים הקטנים שיעשו לכם את ההבדל

      הסכם גירושין – הדברים הקטנים שיעשו לכם את ההבדל

      גישור גירושין – האם התהליך מתאים לכולם? ומה ההיתרונות שלו? / דגנית אלישיב

      גישור גירושין – האם התהליך מתאים לכולם? ומה ההיתרונות שלו? / דגנית אלישיב

      Theme by Pojo.me - WordPress Themes
      Design by Elementor
      גלילה לראש העמוד

      דברו איתנו

      דילוג לתוכן
      פתח סרגל נגישות

      כלי נגישות

      • הגדל טקסט
      • הקטן טקסט
      • גווני אפור
      • ניגודיות גבוהה
      • ניגודיות הפוכה
      • רקע בהיר
      • הדגשת קישורים
      • פונט קריא
      • איפוס